Računalniške igre so zadnji korak pred pravim kiberprostorom
02/02/2006
Delo je objavilo intervju s Stephanom Günzlom, raziskovalcem medijskih študij na univerzi v Jeni. Pogovor je tekel o filozofskih implikacijah računalniških iger, njihovi prihodnosti in vplivu na družbo. Povzemamo nekaj ključnih misli.
- Več ljudi se navdušuje nad računalniškimi igrami kot nad filmi.
- Računalniške igre so zadnji korak pred pravim in popolnim kiberprostorom.
- Prvoosebne strelske igre omogočajo, da ego postane strelec v nekaj. Ves svet je narejen za ta ego.
- V prvoosebnih strelskih igrah je prostor paranoičen zaradi majhnega vidnega kota in zaradi atmosfere.
- Pri igranju računalniških iger se pogreznemo v konsistenten svet, enako kot pri branju knjige.
- Strelske igre imajo le preprosto idejo ubijanja in močno izkustvo prostora.
- Igre imajo močan vpliv na družbo. V virtualnih skupnostih obstaja zelo močan občutek odgovornosti, igralci pa ne znajo te odgovornosti implementirati v realno življenje.
Članek je prebralo 7567 obiskovalcev
![](http://s7.addthis.com/static/btn/lg-share-en.gif)